úterý

Nákupy na dovolenou

V sobotu odjíždíme s kamarády na dovolenou na chatu. Tak jsem vyrazila do města a pořídila si pár nutných věcí, které se mi určitě budou hodit. Zatím přidávám kosmetiku týkající se péče o tělo a vlasy, večer nebo zítra mám v plánu přidat pleťové prostředky, které jsem taktéž nakoupila a jsem se vším velmi spokojená.

1. Tělový krém Balea s malinami, mandlovým olejem a panthenolem. Už mám špatnou zkušenost s těmito krémy, protože v obchodě si k nim nemůžete přivonět a po otevření doma mi opravdu smrdí. Ale tentokrát jsem si říkala, že na malině se přece nemůže nic pokazit a taky jsem měla pravdu. Voní opravdu hezky a tělo je po namazání na dotek opravdu hebké a hladké.

2. Laky na nehty Dermacol a Miss Sporty. Ten modrý od Dermacolu už mám odzkoušený, vypadá přesně jaké v lahvičce, jen jeho výdrž je poměrně slabá, ale i přesto doporučuji. Světle oranžový nebo spíš korálový od Miss Sporty jsem zatím nepoužila, ale celkově mám s těmito laky dobrou zkušenost a kupuju je nejčastěji.

3. Vlhčené tampónky Bel a suchý šampon Frottee. Nejlepší věc, jakou jsem v poslední době objevila jsou vlhčené tampónky. Na cestování vám ušetří spoustu místa a večer i času. Mě třeba při odličování otravovalo pořád vytahovat suchý tampon, otevírat lahvičku s odličovákem a však to znáte.... takhle vytáhnete tampón už vlhký a rovnou odličujete i oči! Suchý šampon značky Frottee není zrovna nejkvalitnější záležitost, pokud berete ohled na značky, ale mě se osvědčil mnohem více než třeba od Syossu.


4. Balea šampon a sprchový gel. Odzkoušené je zatím nemám, pravděpodobně je načnu až na dovolené, ale voní velice příjemně.
5. Antibakteriální gel na ruce Balea. Je sice hořlavý, ale spálí až 90% bakterií a mám s ním takový pocit čistoty. Určitě doporučuji.

6. Lak na vlasy Taft od Schwarzkopf. Tenhle používám snad i rok, jsem s ním maximálně spokojená... maximálně obměním jednou za čas jeho druh, třeba na objem, někdy na lesk, ale značku bych už neměnila.

6 komentářů:

  1. melounový sprchový gel mám taky, voní užásně, Balea má celkově skvělé výrobky..

    thethees.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém vypadá chutně :-) S tím suchým šamponem ale nemám moc dobrou zkušenost:-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. balea je najlepšia. najradšej mám šampony ktoré su uplne super.
    a ten suchý šampón rozhodne skusim.

    OdpovědětVymazat
  4. Gel mám taky a beru si ho s sebou do školy :). Je suprový.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa bez toho antibakterialneho gélu nepohnem ani na krok :D

    OdpovědětVymazat